Wednesday 1 February 2012

Pukul 3 Pagi

Jarum jam di komputer riba aku telah pun menunjukkan tepat ke angka yang bernombor tiga. Bukan tiga petang tapi tiga pagi. Okeh, tiga pagi!! Apa yang aku buat waktu-waktu macam ni??

arghh, skema giler ayat, pnt aku nk taip

Okayh..juz straight 4ward je en..ape yg aku wat pepagi bute cmni??
hehehe, xde mende pon, act, ak ingat nk r gak share +thing kat blog bru ni kan, tp MALANGnyer, mende yg ak nk share tu xde lam laptop aku neh. Ak bru teringat yg ak dah burn sume mende tu dlm cd sbb menyemak je kan dlm laptop bebanyak. Tuntasnye, ak x dpt la nk share tu, tngu le aku balek kg bebile nti ak share. 
 Namun begitu,
Aku tetap tidak berputus asa. skema seperti biase kan 
okayh, xmo melalut dah, mrujuk kpd frasa tidak berputus asa di atas, ak pun tros pkir, pkir, pkir n pkir lah ape yg ak nk ltk dlm blog utk hr neh. ak da berkobar-kobar kan nk update blog br neh, x kan dsebabkn  mende tu kt umah ak xleh tuleh pape en. Jd ak pon cube memerah seberape byk idea yg mampu. Tup3, ak rse aku taw ak nak buat ape....

Dengan idea tersebut, aku berhempas-pulas menyiapkan ___________ tersebut. Dan hasilnye...
Chekgu-chekgi
TARARARARARA!!!!!!
haha, nilah die hasil kerje aku yg x bape nk jadik sbnrnye..laen yg aku buat laen lak yg jadik. Tp kire bolehla kan..
 Dorang sume neh, budak2 kelas aku. Ktorg same2 amek kos matematik sbb nak jadik cikgu punye pasal. Aku xleh nk citer detail2 sgt sbb klu dah citer mmg akan jadik byk part la citer neh nti. Sampai kesudah le x abeh. BTW, msuk sem ni, aku da knl dorang dlm 2 taun lebey gitu. N yg bestnyer, sume maseh giler-giler, sempoi, kalut, serius, skema dll mcm awl2 aku knl dlu. Keh3..
Lebih kurang rapat n baek2 camni la kan..:)
Memandangkan ape yg aku nk bubuh dlm slot kali ini tlh tercapai..aku dgn ini bakal mengakhiri coretan lalut pg ini dgn memasukkan sbuah lagu yg sgt2 aku suke...dgr2 kan ye :)  

2 comments: